LÄT DU HENNE KOMMA NÄRME?

  Ja vissa stunder kan det kännas ensamt  Och du undrar vad jag tänker på  Så jag håller hårt och kryper tätt intill dig  Som om hon skulle försvinna då  O vi talar sällan högt om våran framtid  Vi talar aldrig högt om det vi har  Dina drömmar blir allt svårare att se nu  Och mina finns snart inte längre kvar.            anlieh ' säger (23:30):  pfft, de är ingenting mot för vad jag kan!  150 kg i bänk tar jag, lätt!  Typ Söderström asså!! säger (23:31):  du orkar ju inte ens kliva upp ur sängen    Daniel Söderström, vilken stjärna! Utan dig vore jag lika bra som en mening utan ord.      JAG ÄLSKAR LINA ENGSTRÖM,  tack för att du lyssnar på mitt klageri och inte dömer mig. Tack för att du kan veta det mesta om mig utan att vara som alla andra. Och framför allt, tack för att du är mig trogen livet ut. <3


Ja vissa stunder kan det kännas ensamt.
Och du undrar vad jag tänker på
Så jag håller hårt och kryper tätt intill dig,
Som om hon skulle försvinna då.
O vi talar sällan högt om våran framtid,
Vi talar aldrig högt om det vi har.
Dina drömmar blir allt svårare att se nu
Och mina finns snart inte längre kvar.




anlieh ' säger (23:30):
pfft, de är ingenting mot för vad jag kan!
150 kg i bänk tar jag, lätt!
Typ Söderström asså!! säger (23:31):
du orkar ju inte ens kliva upp ur sängen

Daniel Söderström, vilken stjärna! Utan dig vore jag lika bra som en mening utan ord.


JAG ÄLSKAR DIG LINA,
tack för att du lyssnar på mitt klageri och inte dömer mig. Tack för att du kan veta det mesta om mig utan att vara som alla andra. Och framför allt, tack för att du är mig trogen livet ut. <3


Kommentarer
Postat av: lina

jag älskar dig så sjukt mycket anneli näsström <3 de kommer vara du och jag föralltid . <33

2009-12-30 @ 00:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0