YOU BELONG TO ME ..

I remember you drivin' to my house in the middle of the night
Your'e the one who makes me laugh
When you know i'm about to cry



I vilket fall som helst så har slalombacken öppnat nu, och det gör mitt liv fulländlat. (y)
Och, så är jag sjukt less på denna mall vi har i Ragunda, att alla ska hålla sig inom en
linje, och den som sticker ut blir genast utfryst. Jag träffade en väldigt intressant grabb idag,
som var helt totalt annorlunda än vad alla i hela Ragunda någonsin skulle våga vara, även om alla blundade.
Han stog precis för vad han tyckte och tänkte och det pinsammaste med allt, var att han vart alldeles brydd över hur vi kunde trivas här. Vårat svar vart naturligtvis,
- Nej vi trivs inte, vi längtar så himla mycket tills vi går ut och får flytta.
Vi.
Jag kommer aldrig våga lämna den här byn,
för jag är alldeles för feg för att våga flytta och ändra på
hela tillvaror. Kalla mig feg, det tar jag med värdighet.
Jag står iallefall för vad jag tycker, bara att jag gör det utan att skylta med det.

/an

Kommentarer
Postat av: ida

asså du, jag håller med. åh, han var hur bra som helst. :')

2009-12-28 @ 21:28:22
URL: http://musikstopp.blogspot.com
Postat av: lina

de är ändå här vi hör hemma , <3

2009-12-29 @ 22:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0