minä rakastan sinua

Hej, jag heter whepp och jag älskar min konstiga lilla whipp som bara den!
Vi har inte haft det såhär jättebra nu på sommarlovet, men det är för att jag var i ett annat land och då vart typ whepp avundsjuk så hon ville inte prata med mig -.- ZNARK!
Nämen egentligen var det väl så att jag låtsades att inte ha några pengar på telefonen så att jag inte kunde svara på hennes sms och så.. ;)
INTE VAR DET SÅ HELLER

Syster, jag önskar att jag kunde vrida tillbaka tiden så vi hade kunnat gjort det annorlunda, men nu kan jag inte det, men samtidigt tror jag att om inte allt sånt hänt så hade vi inte lärt oss av våra misstag. Och misstag lär vi ju göra fler av, men jag kommer stå vid din sida. För du är min gris med fula miner och jag är din fot (ditt hjärta).
Jag vill göra allt för att du ska slippa alla läkare, allt skit. Men du måste förstå älskling att alla vill bara göra det bättre för dig, vi vill inget illa.
Med dig har jag alltid kul, och du känns verkligen som min riktiga syster även fast vi inte är det.. Eller vem vet? ;) Inte min mamma iaf!!!
Men nu börjar allt mellan oss bli super igen och så ska det fortsätta, jag är glad över att du litar på mig och förtror alla saker till mig, för du ska veta att det stannar hos mig också. Jag litar på dig till maximumisus <-- fint ord va?
Utan dig så tror jag inte jag klarar mig. Men du måste lyssna på vad vi säger till dig, inte bara stänga det ute som ett skal. För om du gör det kommer saker tyvärr inte blir bättre. Och det måste det bli.
Nästa år flyttar jag, förhoppnigsvis till Sundsvall, men om allt blir bajs - till bajs Östersund. Men du kommer alltid vara välkommen till mig, det är du ju nu med, men ja... Du fattar! :)
Kommer du ihåg när vi åkte till Sundsvall med J,T och B? Kommer du ihåg hur kul vi hade? Det måste vi absolut göra om, med eller utan killarna! Vet du vad jag älskar mest av allt med dig? Det är att jag kan vara mig själv med dig. Jag kan säga hur pinsamma saker som helst, och du skrattar med mig och säger att jag suger. Gör jag nåt dumt (okej, hur ofta händer det?) så säger du sanningen då också. Du stöttar mig genom allt. Och du ska veta att jag vill göra det samma mot dig.

så nu försöker vi fixa det här Anneli,Whipp, Stålulvis, Sofie, Damp, Magnusson Näsström.
jag vill hjälpa dig att må bättre.

/syster


Kommentarer
Postat av: mmi

Var rädd om dina kompisar lillgumman min! Dom står alltid kvar, om det är riktiga vänner vill säga! Det är inte "bara" jag som älskar dig!!

2009-09-23 @ 19:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0