HAVE I LOST MY MIND, OR JUST WANT TO MOVE ON?

Okej, nu vart jag riktigt rädd.

Jag har fått ett erbjudande att flytta ner till stockholm och börja om allting. Det låter ganska bra ändå, att bara lämna allt skit och börja om på en ny kula, - ett nytt liv utan allt bakom mig.
Men samtidigt, så måste jag lämna precis allt jag har här. Jag menar, flera års vänskap med dom bästa, bara kastas iväg? Och nu när allt börjar bli bra, lämna allt? När jag äntligen kommit dit jag velat, lämna allt och börja om från noll igen? Och kärlek, bara lämna den kvar?

Så många frågor, men så lite svar. Är jag ens berädd att lämna allt när jag sitter här och gråter på tanken att lämna mina vänner, min familj och allt? Men samtidigt, när jag nästan kan känna friheten med ett ställe där ingen känner mig, och bara börja om allt? Men om jag skulle lämna allt, skulle jag kunna gå vidare från allt. Och få ordning på mitt liv, för det har då inte vart lätt dom två senaste åren.



Hur ska man göra om man har två vägar att gå på, men ingen aning om vilken som är rätt?
Have i lost my mind, or just want to move on?

Kommentarer
Postat av: fanny

gör exakt som du känner gumman. visst, ingen vill att du ska åka absolut inte jag, men mår du bättre av de ska du de, jag vill ju att du ska må bra, du vet vart jag finns. <33

2009-09-05 @ 14:42:00
Postat av: hoe

vännen, jag älskar dig, jag skulle sakna dig grovt om du flytta. men samtidigt förstår ja. ja skulle göra allt för en chans som denna. att starta ett nytt fräscht liv, få glömma sina misstag å förluster. du gör som du tror bli bäst för dig, lyssna på dug sajälv - ingen annan. <3

2009-09-05 @ 15:38:53
URL: http://moehoe.blogg.se/
Postat av: En Nyman

Jag kommer sakna dig! Men jag håller med resten. Gör som du vill och som känns bäst!

2009-09-05 @ 19:00:20
URL: http://ennyman.blogg.se/
Postat av: Anonym

du vet nog vilken slags person du egentligen vill vara , och här är det svårt att förändras.

Kan du inte bara åka dit och prova då?

2009-09-07 @ 17:55:02
Postat av: syster

du vet att jag kommer stötta dig även om du väljer att flytta älskling. du kommer ju tillbaka eller hur? och jag kommer ju ändå ganska ofta till stockholm.

syster, jag skulle sakna dig fett mycket, men sthlm kanske har det du behöver. tänk inte på alla andra nu för en gångs skull - tänk på dig själv och dina "BEHOV". men syster, även fast jag inte vill att du ska flytta så är det kanske bäst, iallafall för ett tag.



jag älskar dig <3

syster.

2009-09-07 @ 19:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0