ME LOVE YOU.

Idag var min lycka gjord, på första lektionen kom nämligen min älsklings erika på min lektion!
Den enda som jag älskar mer än min egna lillasyster, ojoj vad bäst hon är, lilla erika. :)

Ända tills jag va tvungen att lämna henne och åka till stan. Då förstördes den... Jävla sjukhus hit å läkare hit å doktorer dit. Åh vad less jag blir. Om ändå allt kunde få ett slut snart, känns fan inte som att jag orkar med allt jävla ståhejsan för det här. Och det gjorde inte saken bättre att det gick inte så bra idag, nej du nu ska allt bli bra så jag slipper allt det hära.

/an


Kommentarer
Postat av: mamma

Go Girl!! KÄMPA!!!

2009-09-08 @ 22:58:32
Postat av: tvilling

jag älskar dig annlie, <3

2009-09-10 @ 21:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0