WHAT TO DO?

Jag börjar fundera mer å mer, har hört vad andra tycker och inte tycker, och har läst kommentarer.

Och jag tror jag börjar veta vad jag vill, eller behöver, mer å mer. Men fortfarande så mycket att tänka på.
Om jag skulle stanna, vet jag inte riktigt hur jag ska kunna få ordning på allt, och kunna släppa. Men om jag skulle flytta ett tag, så skulle de ju gå enklare. Om jag skulle stanna, så skulle jag ha kvar allt jag kämpat för att få. Men om jag skulle flytta ett tag, skulle jag tappa så mycket. Jag tror jag är rädd för att förlora det jag har. Men samtidigt, om det nu skulle bli så att jag skulle dra, så kommer det troligen inte bli så länge. Nån/några månader skulle jag tro.
Men i slutändan finns det bara en sak att välja, och får hoppas att jag väljer rätt.


men jag hoppas att jag inte tappar er, vad jag än väljer.

/an

Kommentarer
Postat av: hoe

du kommer välja rätt. <3

2009-09-07 @ 20:49:04
URL: http://moehoe.blogg.se/
Postat av: syster

du kommer ju iallafall märka vilka som är dina riktiga vänner om du åker ner - vi kommer stanna hos dig <3

2009-09-08 @ 17:32:36
Postat av: fanny

vad du än väljer blir de rätt i sluttändan, jag lämnar dej aldrig, de har jag sagt förut oxå <3

2009-09-08 @ 22:45:22
Postat av: En Nyman

FTW tappar du inte iaf :)

2009-09-09 @ 01:17:11
URL: http://ennyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0