LOVEIT

Jag älskar när man har mått dåligt en längre tid, och sen en dag helt plötsligt är alla problem borta och en människa gör en så glad så man vet knappt vart man ska ta vägen, när ens vänner är jättenära och man bara gör roliga saker hela tiden. Givetsvis kan de inte alltid vara så, men dom dagarna de är så, är jag verkligen så himla superduperglad att jag verkligen mår bra. Jag tror att anledningen till att jag mår så bra är för att jag bråkade med en supernära vän till mig, och lärde mig oerhört mycket nya saker utav de bråket. Att jag gått vidare från en del saker och hälsar nya välkommna, att jag lärt känna en helt fantastisk människa som gör mig på askalasbra humör. Ibland är livet för underbart, även fast problemen ligger dolt under ytan så ler man och man faktiskt mår bra, bara inte hela vägen. Isn't it peepz?
upptäckte att jag använde super ganska många gånger, men lev med det, - super är typ ett ganska superbra ord! Ungefär som typ.


pussss från en askalassuperglad
/an

Kommentarer
Postat av: Lina

im happy for you :) <33

2009-04-28 @ 16:24:37
URL: http://liinaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0