Paint me your canvas so I become , What you could never be.

Ursäkta min sugiga uppdatering , men jag har inte haft tid. Eller de där är en fet lögn, jag har nog bara inte haft orken.

Jag fick nyss veta att min syster fyllde 18 ( tror jag, möjligtvis 17. ) igår, kom på att jag kanske skulle skriva grattis. Och god jul. Och gott nytt år. Och grattis på hennes förra födelsedag, och grattis till mig själv eftersom hon inte skrev nånting. Skulle kunna hålla på ända tills nästa vecka och skriva alla ''speciella'' dagar så att säga, som vi inte skrivit grattis, gott nytt år, god jul osv. Men åter till saken, när jag kom på den där fyndiga idén så tog jag fram mobilen och skrev grattis. När jag skulle skicka iväg det kom jag på att jag inte hade hennes nummer. Seriöst, det är min syster. Jag brukar inte säga att hon är min syster, för det senaste jag sa till henne var att jag hatade henne och aldrig mer ville se henne men de är en annan femma. Men saken är den att jag vet inte ens hur gammal hon är, jag vet inte hur gammal hennes son är och jag har inte sett eller hört av henne på circus ett år. Men just idag säger jag syster ändå, för hon finns. Hur mycket jag än ogillar henne och hur mycket jag än inte känner henne, så finns hon ändå och stör mina tankar med hennes frånvaro lite då och då.

/an

Kommentarer
Postat av: flippis

jag älskar dig, och egentligen, min åsikt är.

om hon inte kan lyfta luren, varför ska du?

PUSSEN.

2009-04-02 @ 17:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0