OM MAN INTE TÄNKER SLIPPER MAN VETA.

Sommaren 2009 vart inte precis som jag hade tänkt mig. Hade tänkt massa av stekiga dagar med mina bästaste vänner, noll bekymmer och allt skulle va härligt. Sanningen är nog att de vart inga stekiga dagar me mina bästaste vänner, de vart tusen bekymmer och allt va inte härligt.  Men å andra sidan så ska jag inte klaga, jag har lärt känna underbara nya människor som betyder väldigt väldigt mycket nu, och jag har haft nåra riktigt rejäla stekiga dagar då de inte har funnits nåra problem och allt va härligt. Synd att dom inte va oftare bara.
Den här sommaren har haft både bra och dåliga dagar, men om man ska sammanställa allt som allt så har den vart mer bra, om man tänker efter. Synd att man har så höga förväntningar på allt bara.... Hmm..
Puss på sommaren 2007-2009, dom har helt enkelt vart kanon, om man nu ska tänka efter.

/an

Kommentarer
Postat av: jenny

du har gjort det ett tag nu, så jag orkar faktikt inte reagera och bli besviken längre

2009-08-30 @ 22:12:35
URL: http://bergvalljenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0