' THE NIGHT IS LONG AND THE MUSIC IS HIGH.

bad update , i know!
men tro inte de e så många som läser ändå så. dagarna går fort och livet rullar på. snart börjar skolan, - på min födelsedag. huvva! men jag längtar faktiskt lite, inte till lektionerna men till att träffa alla igen och se hur allt blir! 

nu börjar vi få betyg och allt blir mycket seriösare. orkaaaa. men de här året ska bli bättre än förut, har inte direkt nån lust att plugga röven av mig i 9:an för att slippa få min framtid som en fattig fylla i ett nerpundat kvarter. nej nu ni, jag ska lyckas bättre än alla tror, för jag vet att mina förhoppningar så att säga, i skolan inte är så bra.
jag svär att jag ska motbevisa era fördomar, jag ska klara skolan de här året.
så nu är det bara upp till bevis om vem som får rätt, suckers.

/a.n

Kommentarer
Postat av: sofieehehhe

<3

2009-08-04 @ 16:04:21
URL: http://djungelkossan.blogg.se/
Postat av: mamma

GO GIRL!!!

2009-08-06 @ 16:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0