backen (L)

tjennnnna, va i backen idag dårå, de va typ kallt men föret va ganska bra. kolla på step up & halva step up 2 igår, dom va bäst. pallrade mig upp tidigt idag och va duktigt å städa rummet innan ja for till backen, va barnvakt också åt lillasyster. ååh, ska ja dö lr? haha, ja å linn satt inne och försökte att inte frysa, och linn tog ett kort på mig och självklart lät de högt, så dom som satt vi bordet snett breve oss typ, trodde att vi tog kort på dom. ;o så nu kommer ja bli kallad smygfotarn här , när de egentligen va linn som tog kortet , - på mig.. -.-'  menmen, ja överlever nog..


på tal om ingenting så vill ja att min lillasyster ska vara 5 år äldre, för då hade inte skillnaden vart lika stor , och då hade alva kunnat lyssna på min musik, ja kunde fått fixa henne när hon ska ut på småbarnsdiscon och när ja blev 15 hade ja kunnat skjutsat henne till alla hennes kompisar på moppen, och när ja blev 18 kunde ja kört runt henne, blivit hennes chaufför. ja vill att alva ska kunna säga till hennes kompisar att hon har en syster som har ställt upp för henne sen hon föddes, en syster som gör allt för henne. jag vill att alva ska ha precis allting som inte ja fick, ja hade aldrig en syster som kunde sminka mig när ja skulle ut på småbarnsdisco, jag hade aldrig en syster som kunde skjutsa runt mig på en moppe och ja kunde inte skryta hur bra min syster va. visst, ja hade två systar, en bodde 7 mil ifrån mig som ja hörde av ungefär 2 gånger om året, -på min födelsedag & julafton. och min andra syster, visste ja knappt att hon fanns. jag kan inte säga att ja kände mina två systar, för ja träffade dom aldrig. när ja va 12 år, ringde jag min ena syster för första gången på 10 år. för första gången på 10 år hörde ja min alldeles egna systers röst. sen dess, har jag haft en syster som har ställt upp no matter what. men de är ändå inte samma sak. jag ska bli allting för alva, som jag saknade. hur gammal hon än är. och om jag skulle bli mamma, ska pappan till barnet/barnen inte supa way to much, och han ska finnas där. jag ska ge mina barn&min syster, allt som inte jag hade. men ja ska inte klaga, nu har ja två styvsystar som är helt underbara , och en låtsaspappa som beter sig som en riktig pappa ska göra. nu, i den här familjen känner jag att jag har nåra som stöttar mig, även fast vi inte har en perfekt familj, så finns dom där iaf. och de är det som räknas.

/ a.n

Kommentarer
Postat av: fb

jag älskar dig.<3

2009-01-18 @ 19:37:36
Postat av: linn

ily babe, <33 bäst du är snäll mä alva nurå, nu äru ju bara arg på na (aa <333

2009-01-18 @ 19:53:57
URL: http://linnkelloniemi.blogg.se/
Postat av: mamma

Bra sagt Linn!!!

2009-01-22 @ 17:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0