BLONDIN GOES BRUNETT.

Jag undrar, om blondiner är dummare än brunetter , egentligen.
Undra om blondiner känner press för att va dum å blåst, eftersom alla säger att blondiner är dummare.
Tänk om blondinbella blev smartare om hon vart brunett? Eller om jag blir dummare för jag är halvblond? För alla, verkligen alla , säger att blondiner är dummare än brunetter. Är de nån blondin som är osmart, säger ett dåligt skämt, eller helt enkelt inte fattar , då skyller man alltid på att hon/han är blondin. Ganska kul egentligen, att hårfärgen har en sån stor påverkan. Men undra varför de vart just blondt som vart ''dumstämplat'' , å inte typ,, brunt? De kanske va nån dum jävel som började allting, -va dum & skyllde på sin hårfärg eller så är det tekniskt bevisat, men vilket ja tvivlar på. :)
I vilket fall som helst, så hoppas jag att de inte är så för jag är halvblond, och är dum så de räcker.

/an.

Kommentarer
Postat av: filip

jag tror inte hårfärg har något med dumheten attt göra.

så tyvärr annlie, du blev inte dum när du färga håret. du var det redan :)<3

2009-02-01 @ 14:13:22
URL: http://sofiehenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0