THE TRUTH HURTS AND A LIE'S WORSE.

Jag blir less på folk som tror att dom vet allt om alla andra, som säger att du är det och det, men dom inte vet ett skit.
Det har börjat blivit mycket snack om mat på skolan nu, att ingen äter någonting osvosvosv, många springer runt och säger att dom andra inte äter , men när man öppnar sin käft och berättar att man har ätit, när andra säger att man äter ingenting , då blir man kallad fjortis! Helt plötsligt ska man sköta sig själv, när det är dom som går runt hela dagarna i skolan och tjatar om hur mycket dom äter? Irriterande.  Så kom inte och säg att jag ska sköta mig själv, när det är ni som springer runt och berättar i stort sett varje dag, att ni är dom enda i skolan som äter.

/a.n

Kommentarer
Postat av: fb

du vet att jag står berdvid dig, resetn av livet. <3

2009-01-22 @ 12:51:53
Postat av: Anonym

Annelie, jag hoppas du verkligen inte menar mig där, för då tar du helt fel. Jag fattar inte wtf det är för fel på alla som snackar om mat osv, jag menar - INGEN bryr sig om hur någon annan äter, så länge det inte är farligt för hälsan. Jag äter när jag är hungrig, och om jag inte är hungrig, jaa, varför ska man då äta? Jag tycker att det är så otroligt omoget med dethär. tänk dom som verkligen har ätstörningar? jag tycker alla bara ska lägga ner dethär tramset med maten och ägna sig åt varför man egentligen går i skolan; för att lära sig saker.

2009-01-22 @ 16:04:37
URL: http://elinnstrmberg.blog.com
Postat av: Anonym

du är så rätt så hjärtat, jag finns här det vet du. <33

2009-01-24 @ 13:33:10
Postat av: Anonym

/ thilde

2009-01-24 @ 13:34:25
Postat av: filip

plus att man kan väl sköta sina egna matvanor ist för någon annans. <3333333

2009-01-24 @ 20:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0