ASSHOLES ÄR VI ALLIHOPA.

jag är sjuk. fortfarande. och jag är less. min hals håller på att hoppa ut tror jag.

Jag hade inget å göra så ja läste nåns blogg där de stog att den läste ca 30 bloggar om dan, ja trodde jag skulle svimma! ;o Ja menar, ja läser typ 2 bloggar om dan - Jennys & Min egen. Haha. Och om jag har tid över hittar jag nån randoms å läser.
 Asså seriöst, 30 bloggar? Jag skulle aldrig palla att läsa över 3.
Men om man tycker de är kul så ska man ju inte klandra den.
Sen läste jag någon annans, och de va ett riktigt bra inlägg, de stog om att han va less på att tjejer klandrar ner på alla killar. Om någon tjej blir sårad av nån kille, så äre genast alla killar som gör fel ? Visst, de finns hur många jävla asses till killar (och tjejer för del delen) men de finns ju dom som är sjukt snäll och aldrig skulle ens tänka tanken att göra nån illa på nåt sätt. Så hey, när ni menar en person, lägg inte skulden på alla då. Fast ja ska inte säga nånting för ja har nog gjort så jag med, men efter de inlägget så hoppas jag att jag börjar tänka mig för.

Jag har också tänkt på att vi klagar ofta på andra när nån gör ett fel, men vi gör samma jävla fel vi också. Man tänker ju inte innan man säger nåt , så de blir ju typ att man klagar på annan gör nåt, sen gör man samma sak själv utan att tänka på de. Ganska onödigt att ens klaga på nån annan då, de är ju egentligen deras egna buissnes. Menmen, man tänker nog inte så mycket på nånting. Och vi är nog, assholes allihopa. Om man tänker efter.

take care!
/an

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0