våldtäkt.

våldtäkt, är de sjukaste en människa kan göra.
 jag och min syster kollade på tv igår, och då var de två män som våldtog två systar. min syster frågade mig, om ja va med i en debatt och ja får frågan ; det är alltid en kvinnas fel att hon blir våldtagen, vad tycker du om det? 
så fan heller att de är! det är inte precis att en kvinna går runt och BER om att få bli knullad utan vilje, de är fan vidriga peddon som verka njuta av att förstöra andras liv. Det finns inte en enda ursäkt till varför man våldtar någon, utan det är bara sjukt idiotiskt.
MEN, kläderna & beetendet på tjejen har ju en viss påverkan. ja menar om man går runt i kortkort och uringat till naveln, då äre ju klart att de är större chans än om man går runt i stor tjocktröja å mysbyxor. Och om man beeter sig typ komåtamig lr nejjasynsinte , har också en betydelse. Men de är ändå ingen ursäkt.
Jag tycker att den jäveln som våldtar en stackare, den får fan sitta inne livstid, å ännu längre.

Det är min åsikt.

/an

Kommentarer
Postat av: filip

du är söt

2009-01-24 @ 20:18:20
Postat av: Emilia

så tycker jag med !

2009-04-06 @ 16:26:59
URL: http://leijonamren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0