LET US BE FREE

Jag har alltid undrat varför alla har haft så svårt att erkänna att dom har haft problem, eller helt enkelt inte insett. Jag menar, hur kan man inte inse att man har ett stort problem/sjukdom? 
Men nu när jag pratat med några, så har jag märkt att det är inte så enkelt som det låter. Man visar framsidan, säger att man mår bra, finns inga bekymmer.
Enklast så tycker dom. Men baksidan är allt annat än enkel, man mår inte bra, och det finns bekymmer.

Med allt finns det en baksida, och en framsida. Vissa väljer att bara se framsidan medans andra väljer baksidan. Och med allt finns det sidor att välja med. Vissa tar fel, och vissa tar rätt.

Med kärlek, väljer vissa att bara se framsidan, att den gör en lycklig är så bra och hit å dit, men andra ser baksidan och då är det att kärlek är skit, bara sviker och hit å dit. Jag tillhör dom som ser baksidan där.
Med allt egentligen, kan man välja sidor. Oftast har man två val i livet, två vägar att gå på, men hur vet man vilken som är den rätta om man glömt bort vilket val som är bäst, eller om man har tappat bort kartan? Livet är bra knepigt tycker jag, men det är till för att levas och det är bara att kämpa på.
'' Glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya''
Take my hand and we walk away, away from trouble and problemes. Let us be free honey, let ut be free.

Kommentarer
Postat av: jagkallassofie

skriv en fråga till min frågestund.

<3333

2009-06-14 @ 14:14:07
URL: http://djungelkossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0