ASSHOLES!

Alltså, den här byn är helt sjuk! Jag fattar fan inte. En människa som knappt har sagt hej till en , kan gå runt och säga massa saker som inte är sant, för att andra inte ska tro de bättre om folk, de sanna. Saker som är av ren avundsjuka och inte stämmer för fem öre! Så fort en kille börjar hålla på med nån, då är killen genast en player. Tjejer blir avundsjuka och sprider runt att dom har strulat-legat med den killen, för att tjejen han håller på med ska bli tveksam. Moget att hitta på en massa, för att andra får uppmärksamhet!  Helt sinnesjukt, att vissa inte kan få vara glad utan att andra ska förstöra! Fel att man är glad för andras skull? Jag säger inte att alla i byn är så, men ungefär 85% är så. Och då överdriver jag inte.

Samma sak om jag skulle krama en kille, 5 timmar senare skulle jag ha strulat me den killen och 10 timmar senare har jag legat med han. Alltså seriöst? Nu får fan byn ta och skärpa sig! Jag och alla andra är sjukt jävla less på sånt här skit! Så för fan ta och sluta snacka skit och va glad för andras skull, ta inte allting för givet , jävla ascracks.
Ta reda på om saker är sant innan ni sprider det vidare, och gör de värre! 
Jag säger inte att jag är så mycket bättre, men jag kommer inte på en massa rykten för att göra andra ledsen.

/an

Kommentarer
Postat av: ATM

Exakt de där tänkte jag på idag. Dumma Hammarstrand. Eller dumma personer i Hammarstrand. Anlie FTW

2009-03-12 @ 23:42:41
Postat av: djungelkossan!

- Vet du varför pingvinerna målar sina naglar röda?

- Nej.

- För att inte synas i körsbärsträden!



- Men jag har aldrig sett någon pingvin i ett körsbärsträd.

- Har du inte? Där ser du hur smarta de är.

2009-03-24 @ 17:21:05
URL: http://djungelkossan.blogg.se/
Postat av: djungelkossan!

hihi! kewl skämt ovan.. :)

varför skriver du aldrig anlie? du skriver bra. :)))<3

2009-03-24 @ 17:27:14
URL: http://djungelkossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0