'' dom dummaste människorna jag känner, är dom som vet allt. ''

Jag har nyss suttit och kollat igenom circus 445875148 kläd-kataloger med min lovely mormor. :) hon ska åka till borås på lördag och ska köpa en massa kläder till mig! Jag är glad :D Jag har kommit fram till att jag älskar min mormor super mycket, hon är alltid glad på mig och tjatar och gnäller typ aldrig. :)

Har vart med min lillasyster ganska mycket , så nu är hon säkert glad på mig också. :) Jag kom på att jag vill inte sluta som ena min pappas andra barn, jag ska ha kontakt med alva och ska va den bästa syster hon har. :D hon ska veta att jag alltid finns. ;* 
Har börjat träffa min pappa lite oftare, de gör mig lite glad. Det går framåt för han och de gör alla glad de har ju vart lite knepigt men de börjar lösa sig tror jag. Jag hoppas de iaf , vem vet vad som händer bakom stängda dörrar?

totally onödigt inlägg, men whatever.


/an 

Kommentarer
Postat av: busflippan

ily.<3

2009-03-28 @ 15:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0