WHAT IS GOING ON?????

Okej, jag som dom flesta vet är inte direkt den bästa på att sköta mig. Inte i skolan, inte hemma &inte nånstans. Men jag brukar säga att man lever bara en gång, men nu har jag kommit fram till att de är inte bara att köra på hela tiden. För ungefär ett år sen så va ja riktigt bad, gjorde precis vad ja ville och sket i det flesta och de mesta. Inte smart alls. Nu har jag soc efter mig, och om nånting händer nu så har dom där jävlarna mig. Då blir det en utredning på mig, mitt umgänge, min familj &min pappa och säkert även skolan.
Alltså, så betyder de att jag måste sköta mig ungefär i femtonhundrafemtioelva år till innan dom släpper mig. Men jag kommer alltid stå kvar i deras papper, register och allting. Att bara nåra månader av totalt strul å jävulskap kan ställa till med så himla mycket, att jag måste passa mig så mycket att jag inte ens kan vara ute och gå klockan halv tre på natten utan att chansen finns att fel folk ska se mig och säga saker till fel folk . 
DET ÄR HELT FUCKING SJUKT!
menmen, som man bäddar får man ligga antar jag och nu ska jag sluta waina, de är ändå jag som ställt till det!

puss
/an

Kommentarer
Postat av: jenny ;*

du har totalt rätt gullet, de är du som har bäddat och får skylla dig själv. Kanske om du börjar tänka lite framåt i tiden, tillexepmel på utbildning och jobb så inser du snart (klok som du faktiskt är) att de är värt de att sköta sig för att slippa ett liv som 42 årig kioskstädare och kattfantast.

2009-05-08 @ 17:57:19
URL: http://bergvalljenny.blogg.se/
Postat av: sflip

men om du tänker efter kanske det är bra att dom är ute efter dig, för vet du ens vad du kanske hade gjort om dom inte hade varit de? <3

2009-05-09 @ 11:16:56
URL: http://djungelkossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0