DÖDEN LER ÅT OSS ALLA, DET ENDA VI KAN GÖRA ÄR ATT LE TILLBAKA.

Fick se omdömmen på betygen idag, haha säger jag bara. Antingen så hade jag godkänt eller så stog det '' finns inget underlag. '' Åt helvete!  Kanske dags att man börjar gå på lektionerna i tid, har med penna osv... Det har jag glömt tills på måndag, och mina betyg kommer hamna mera neråt. Men jag har ju tills på jul att ändra dom iaf, så det är Sv/So, Bild och Idrott. Fast idrotten kan jag inte göra nånting åt nu eftersom jag inte får vara med nåt resten av den här terminen. Och nu ska jag gå och klippa mig, kommer säkert klippa av mig hela huvudet. Hoppas kan man ju, så kan jag köra en peruk, det blir mycket fint..
Åååååh allt möjligt jävla skit går fel nu! Jaaag vill ha lov, orkar fan inte detta.



När andra är som svagast, det är då man måste visa sig som starkast.
/an








Kommentarer
Postat av: sanna

Vitlök är ju det bästa som finns när man ska bli frisk! innehåller en massa nyttigheter ju. Dessutom slipper man oroa sig för att få besök av vampyrer :P

2009-11-20 @ 18:33:56
Postat av: Anonym

Lilla, lilla gumman!! D är bara att ta nya tag så ska du se att vi får till det här, tillsammans är vi starka! Älskar dig hjärtat mitt

2009-11-20 @ 23:37:25
Postat av: Lina

du vet att jag kan hjälpa dig . <3

2009-11-21 @ 10:09:30
URL: http://liinaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0