DET VERKAR INTE BÄTTRE.

Nu har mitt liv bevisat sig att det är sant, - att synden straffar sig själv.

Jag var dum en helg, och gjorde väl allt man inte skulle, men vad som hände då behöver man inte gå in på.... Så iallefall efter den helgen så åkte jag på körtelfeber och låg hemma i två veckor. Det var ju inte precis vad jag hade väntat mig kan man ju säga! Sen vart jag ju frisk igen då, och trodde det var frid å fröjd. Jo hej du! Inte tusan vart jag frisk heller..
Men som sagt, synden straffar sig själv, det verkar fan inte bättre..
Så en månad senare, går jag på pencillin och cociliana. Vart precis frisk från körtelfeber och åkte på en infektion i revbenet och en hosta som tar ihjäl mig.
Men det är smällar man får ta, det som inte dödar härdar sägs det!



/an

Kommentarer
Postat av: hoe

men sötnos då .. krya på dig massvis, å ta de lugnt tiss du är 110% frisk nuva. <3

2009-11-15 @ 16:40:17
URL: http://moehoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0