THERE'S ALLWAYS GONNA BE ANOTHER MOUNTAIN. '

Snart har det gått ett år. Den 15 januari har det gått 365 dagar. Ett år av sjukt stor saknad och sorg. Idag tappade jag min fasad för en stund, den fasad jag har burit varje dag i hopp om att ingen ska kunna se igenom den. Fasaden som säger att jag mår bra, som säger att ingenting är fel. Även fast allt är fel. Han var den bästa, han hade ett hjärta av guld och gjorde allt han kunde för att alla skulle må bra. Han var min pappas bästa vän och min andra pappa, han har vart med i hela mitt liv och sett till att allt var som det skulle, sett till att pappa skötte sig och den som hjälpte alla. Livet utan han är som ett pussel, det fattas alltid en bit. Det kommer det alltid att göra. För varje dag som går så saknar jag han mer och mer, och jag undrar när jag kommer acceptera att det är såhär. Men jag hoppas att han har den kunga-plats han förtjänar, för det va just de han va, - en kung. Jag sa att jag skulle göra allt för att han skulle vara stolt över mig, precis som han sa att han var. Det har jag inte gjort, jag har kunnat gjort det så mycket bättre. Men det gjorde jag inte. Jag hade inte orken att försöka. Vissa säger gråt dina tårar, men om man känner sig svag om man visar sig ledsen? Om man känner sig totalt hjälplös och det känns som att det inte går. Jag hoppas och önskar att han kollar på mig, och känner sig stolt.
Även fast jag har misslyckats.
Jag älskar dig med hela min själ&hjärta, och jag önskar att jag hade hunnit förklara hur mycket bättre du gjorde min värld. Du finns i mina tankar dag som natt, det har du alltid gjort.
Vi ses snart.

'' Man glömmer aldrig, man bara accepterar. ''

/an


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar dig <3

2009-11-16 @ 22:56:18
URL: http://mirjakupari.blogg.se/
Postat av: moehoe

hjärtat. han ÄR stolt över dig. vad du gör, vilken underbar människa du är. jag saknar min pappa - varje jävla dag. jag vet exakt hur de känns. att sakna nån så otroligt mycke, att förlora en sån stor del av dig själv att du inte vet hur ditt hjärta ska orka slå. hur du ens kan växa som person utan honom vid din sida. jag vet hur det känns anneli. coh det precis som du säger - man glömmer aldrig, man bara accepterar. men det är så man måste göra. för livet kan inte bara stanna, rinna ut i sanden. du ska leva ditt liv till fullo - du ska få dina drömmar att bli sanna. HAN skulle velat det åt dig. Och tänk på att du nu kan leva livet åt honom också, göra saker han aldrig fick chansen till. För du vill väl att han ska kunna säga när ni ses uppe i himlen "Anneli, u did good. Jag är så stolt över dig."? Jag älskar dig, du behöver inte hålla fasaden. Det är okej att gråta, känna känslor. Men kom ihåg, du har ditt liv kvar - ta vara på det. <3 iloveu. / moehoe

2009-11-17 @ 22:31:35
Postat av: limpie.

jag älskar dej så jävla mkt, och du vet att jag finns älskling.<3

2009-11-18 @ 13:58:39
URL: http://limpiusch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0