Utkast ; 22 augusti

Jag saknar att sitta i klassrummet och kunna diskutera, jag saknar att vara den som inte behövde vara med på genomgångarna för jag redan kunde. Jag saknar att sitta och prata och dividera tills jag har rätt, för jag vet att om jag vrider och vänder på saken tillräckligt länge så får jag rätt.
Jag saknar lusten att jobba i skolbänken. Jag saknar förmågan jag hade, att kunna diskutera hejvilt

Jag hatar att jag släppte allt en dag, slutade jobba, slutade diskutera och slutade dividera. Jag ångrar det varje dag, sen fyra år tillbaka. Hade jag fortsatt jobba för fyra år sen, hade jag inte haft nått problem nu.
Då hade jag fortsatt kunna diskutera, dividera och jobba för att jag tycker det var kul, inte för att jag måste.
Jag ångrar att jag släppte allt jag kunde bygga upp, för att jag började om på nytt. Jag ångrar, att man inte kan spola tillbaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0