BILDER SÄGER MER ÄN TUSEN ORD.

Ida klagade på att jag inte hade några bilder, så här slängde jag upp en del...







På julafton kom min granne och ville fika.. :)




Michael va i stockholm och tog en vädligt fin bild.






Malin sitter å steker.




Min lillebror undrade hur det kändes att bli tvättad i en tvättmaskin.






Jag och Even va ute å åkte skoter.





Jag




Jag och Mirja var ute i solen å stekte en fin dag.





Stekar Jimmy






Jimmy och Erik på nobel. (Inte jag som tagit kortet)





Haha min snygga klass..






Linn och Lillasyster när vi va å bada.








Haha polisen i hammarn vettu, alltid lika trevlig.






Jag och Mirja va ute å gick en kväll.







Jag och Linn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0