TO PROVE THAT SOMEONE HAS WRONG, IS THE BEST THING I KNOW

Förra året vid den här tiden kommer jag ihåg mycket mycket väl.. Den tiden var början på hur allt fortsatte, mitt liv var rätt så galet. Nu skäms jag litegrann, för förra året var jag tretton år och skulle fylla fjorton. Med tanke på allt jag gjorde och allt som hände är det lite genant. Vid den här tidpunkten förra året var den tiden som vi drack ungefär tre och ibland fyra gånger i veckan, kom bakis till skolan och åkte hem tidigare för att träffa pojkar. Jag sa till mig själv att nästa år, då ska jag vara med på student-veckan och det ska bli ett himla röj. Den här veckan blir otroligt lugn, jag drar in till stan på studentmiddag på fredag annars så ingenting.

Förra året vid den här tiden, så var jag i överlag inte på skolan. I sexan till mitten på åttan var jag knappt på skolan alls. Det är något utav det jag ångrar mest i mitt liv, visst jag hade jättekul dom tre åren. Men kolla nu, nu då jag sover på nätterna och är i skolan på dagarna. Då jag ägnar alkohol och allt sånt på helgerna, hur bra går det för mig i skolan nu? Jag får kämpa som ett as för att ens få godkänt.
Man behöver inte vara överallt och veta allt, man klarar sig endå.

Men jag är glad att mitt liv fick en vändning, och jag är glad att visa att alla som sa till mig att mitt liv kommer spåra ur totalt, att mitt liv kommer bli så kasst hade fel.
Jag är otroligt glad över att jag bevisade för dom, att jag kunde ändra på mig.
Precis som jag lovade.

Jag och Sofie klarade av det. Jag och Jessica klarade av det.
Med mycket kämpning, och mycket vilja, så går allt
, så länge man kämpa tillsammans.


och tack j.b
för att du alltid trodde på mig endå, även fast jag svek ditt förtroende och ditt hopp.
men tillslut klarade jag det
. du hjälpte mig otroligt mycket, tack hjärtat.

Kommentarer
Postat av: Lina

sv: haha, men de va ju värt de va? :P

2010-06-05 @ 15:21:16
URL: http://liinaengstrom.blogg.se/
Postat av: j.

jag älskar dig.

2010-06-12 @ 15:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0