OH MOTHER WIP YOUR TEARS, YOUR DAUGHTER WILL REST A MILLION YEARS.

Det har blivit tråkigt och lite skrivande nu, men det har vart fullt upp på sistonde..
Mycket har blivit förändrats, sen om jag gjort rätt eller fel det visar sig senare. Nu tänker jag inte ägna min tid åt att deprimera när jag kan vara glad och ha kul! Sen är det en annan femma hur det ska gå..
Menmen, jag kallas ju inte Batman för ingenting !


Och alldeles nyss ringde det en full Andreas till mig och sa att jag va tråkig som inte drack. Jag känner mig stolt, var tre veckor sen jag drack alkohol! Tänk om alla var lika duktiga som mig..


jag saknar dig redan, hur ska det bli nu då? jag vet att det var mitt val, men jag klarade inte av det.
förlåt

Kommentarer
Postat av: j

jag älskar dig, du är stark och kommer klara av dethär. <3

2010-03-07 @ 17:35:54
Postat av: Johan Nyman

Duktig Anneli!

2010-03-07 @ 20:03:21
URL: http://johanyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0