I MISS YOU, I MISS YOU TONIGHT.

Stunder av stillhet
ett ögonblick av ro ibland
stunder av lycka
att bara ha varann

Det är en rikedom
att få älska och att älskas
vår kärleks varsamhet
är det vackraste jag vet


Om endbart fyra dagar ska jag och fem söta tjejer sjunga Cecilia Wennersten - Det vackraste. I självaste kyrkan framför släkt och familj, dåligt skakis man är då. Förmodligen kommer det gå jättebra och jag är bara osäker som allt annat. Eller så kommer alla tappa bort sig, sjunga falsk eller ramla. Antingen eller. Jag hoppas strängt på det första alternativet.



When I'll look for you
I hope you'll look into your heart
And you'll know what you missed
It's not a lot to ask
Just stay and make it last
Now all I am asking is this

Do you ever miss me?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0