KAN INTE ALLS FÖRSTÅ, HUR JAG KUNDE GÅ PÅ DITT JÄVLA PRAT

Jag är avendsjuk på min mamma som får åka på kryssning till finland, äta god mat och vara borta. Men samtidigt är det otroligt skönt att kunna spela hur hög musik man vill utan att småbarn vaknar, utan att mamma klagar. Att sova hur länge man vill utan att någon kommer å väcker en och att kunna äta när och vad man vill. Att ha eget ansvar, men framförallt, att kunna göra som man vill. Hähä
Jag vill ha en egen lägenhet



kan inte alls förstå, hur ja kunde gå på ditt jävla prat om att jag var speciell och så.

Kommentarer
Postat av: ditt mellannamn ;)

men du.. Gissa vem som kommer ha en lägenhet i sundsvall om typ.. 3-4 månader!

2010-05-17 @ 15:59:15
URL: http://mirjakupari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0